+380990960735 Зворотній дзвінок
Кошик покупок
  • Ваш кошик порожній :(

Обмін і повернення

Якщо товар не підійшов або має виробничий брак - ми обміняємо його на будь-який інший або повернемо гроші.

Нижнюю білизну та купальники ми рекомендуємо приміряти на своє білизну, поки Ви не переконаєтеся, що товар підходить. Тільки після того, як Ви вирішили його залишити, можна видалити етикетки і бирки.

Повернення / обмін товару можливий протягом 14 днів після отримання замовлення.

Повернення / обмін товару проводиться:

(Ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)

  • якщо він не був у вжитку;
  • збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм'ятини);
  • збережена цілісність етикеток, бірок, ярликів, оригінальної упаковки;

Якщо Ви візуально оцінили виріб і зрозуміли, що він Вам не підходить або відчули дискомфорт в процесі примірки, повідомте нам про це і ми вирішимо проблему разом.

На сайті скрізь зазначені українські розміри! 

Варто відзначити, що у всіх розмірних сітках чітко дотримано основних вимог, тому будьте уважні при виборі розміру. Якщо у вас є сумніви, ви завжди можете отримати консультацію з менеджерами нашого інтернет-магазину, які з радістю вас проконсультують і допоможуть вибрати відповідний виріб. Наш досвід роботи, знання продукції і особливостей жіночой та чоловічой статури завжди допоможуть вам прийняти вірне рішення.

Для одягу та головних уборів можливий обмін або повернення грошей.

Для нижньої білизни, купальників, плавок, пляжних накидок можливий лише обмін.

Обмін нижньої білизни, купальників заборонений законодавством України (Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172), але ми розуміємо складність вибору товарів через інтернет, тому обміняємо речі, що не підійшли, без проблем.

Порядок повернення / обміну:

  1. Протягом 14 днів після отримання замовлення повідомте причину обміну / повернення листом по e-mail: info@terramoda.in.ua або в тому ж мессенджере, де уточнювалися дані на замовлення.
  2. Акуратно упакуйте річ в повній комплектації з бирками і оригінальною упаковкою, які були при отриманні товару.

Не вказуйте при відправці замовлення на обмін зворотну доставку або накладений платіж.

Увага! Обмін не підійшовшого товару відбувається за рахунок покупця в обидві сторони. Якщо Ви відправили товар за наш рахунок, ці гроші ми віднімемо з вартості товару. У разі неправильної комплектації замовлення або дефекту - пересилання за рахунок магазину.

Повідомляєте нам номер ТТН (декларації) по телефону, sms або на e-mail.

  •  Email: info@terramoda.in.ua.
  •  SMS на мобільний: +380662202435
  • За телефонами: +380662202435.

Якщо хочете отримати товари на обмін, оформляєте на сайті нове замовлення,

вказуючи в коментарях «ЗАМОВЛЕННЯ НА ОБМІН».

Якщо сума замовлення більше попереднього - ми виставимо рахунок на доплату.

Якщо менше - гроші будуть зараховані на Ваш особистий рахунок для оплати наступних замовлень.

Ми відправимо замовлення на обмін як тільки отримаємо Вашу посилку.

Процес повернення товару

Якщо Ви забрали посилку з пошти і візуально не оцінили товар, то обмін / повернення буде неможливий через брак! Прохання поставитися з розумінням, так як пошкодження товару через неакуратну примірку або носку не може бути заводським дефектом і причиною повернення.

Будь ласка, не залишайте товар у відділенні пошти. Обов'язково оформите повернення прямо на Новій пошті.

Якщо ви не можете вчасно забрати посилку, обов'язково повідомте нам про це до закінчення безкоштовного терміну зберігання товару на пошті (до 5 днів).

У разі неоформленого повернення:

Якщо замовник не забрав посилку протягом 5 днів або залишив її на пошті, чи не оформивши повернення, наступне замовлення буде виконано тільки при 100% передоплаті і повній оплаті доставки.

Це одноразова умова. При виконанні цих домовленостей клієнтом без будь-яких порушень, ми готові відновити стандартні умови оплати і доставки.

Дякуємо за розуміння!

Товари зі знижкою 50% і більше обміну та поверненню не підлягають і відправляються після повної передоплати.

Повернення грошей здійснюється протягом 7 днів після отримання нами повернення товару:

  • на особистий рахунок в магазині для оплати наступних замовлень;
  • на вашу карту Приватбанку;
  • поштовим переказом.

Продовжуючи відвідування, ви погоджуєтеся на використання файлів cookie та Політикою конфіденційності